Cookie Consent by Free Privacy Policy website

A kosarad üres

Kosárban 0 tétel

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek


Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlónk, illetve aktív felhasználónk kíván lenni akkor, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye  igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A csomagküldő, internetes kiskereskedelmi egyéni vállalkozás működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!  

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

• Üzemeltetői adatok ismertetése  

• Tárhely Szolgáltató

• Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

• A kínált termékek kategória besorolása

• Az Általános Szerződési Feltételeink elfogadásával Ön az alábbiakat is elfogadja:

• Rendelési információk ismertetése

• Rendelés menete

• Garancia, jótállás

• Elállási/Felmondási jog

• Kellékszavatosság

• Termékszavatosság

• Adatkezelés

• Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek

1.sz. mell. Elállási nyilatkozat

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Vargek Lajos Gábor (továbbiakban:”Wonder-er”)

Székhely:  8800 Nagykanizsa, Platán sor 5/b

Adószám: 66212690-1-40

Nyilvántartási szám:32732303

Statisztikai szám:66212690479123120

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Zala Megyei Kormányhivatal Nagykanizsai Járási Hivatala Okmányirodai Osztály

Valamint

Cégnév: Nagy Nóra (továbbiakban:”Wonder-er”)

Székhely:  8800 Nagykanizsa, Bartók Béla utca 9. 2. lh. 3. em. 3.

Adószám: 66074290-1-40

Nyilvántartási szám: 31476099

Statisztikai szám:66074290479123120

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Zala Megyei Kormányhivatal Nagykanizsai Járási Hivatala Okmányirodai Osztály

 

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: wonderernail@gmail.com

Telefonos elérhetőség: 30/8241094  (munkanapokon 10.00-16.00-óráig)

Tárhely Szolgáltató:

Cégnév: Netmask Interactive Kft.

Székhely: 1131 Budapest, Nővér u. 110

Központi email cím: info@netmask.hu

Cégjegyzékszám: 01-09-954570

Adószám: 23134339-2-41

Közösségi adószám: HU23134339

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Termékek: Elsősorban műköröm alapanyagok, valamint kreatív-hobbi és dekorációs kellékek forgalmazása.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

-Műkörmös Csomag - Műköröm Zselék - Előkészítő-, és Segéd Folyadékok - Eszközök és Kellékek - Selyem Csillámpor - Csillámpor Basic - Kristály Strassz - Strasszkövek - Gépek - Kreatívdíszek - One Step Gél Lakk - Porcelán - Glitter - Köröm Matricák - Csillámtetkó

A megjelenített termékek kizárólag on-line  rendelhetőek meg, házhoz-, postához szállítással illetve kizárólag emailes egyeztetés után, kérésre személyes átvétel lehetséges Nagykanizsán 10 000,-Ft feletti vásárlás esetén. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak(amelyek 0% áfát tartalmaznak), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A webshop hivatalos fizetőeszköze a magyar forint (HUF). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! A webáruházban általánosságban egységesen 5000,-Ft , azaz ötezer forint a minimális rendelési összeg. Időszakonként ez eltérő lehet (ezt a legelső termék kosárba helyezését követően a kosár tartalmának megtekintésénél tudja ellenőrizni. Amennyiben van minimális megrendelési összeg, és Ön még azt nem érte el, úgy a termék(ek) összegzése alatt fog megjelenni az erről szóló rendszerüzenet ).

Az Általános Szerződési Feltételeink elfogadásával Ön az alábbiakat is elfogadja: Figyelem! A termékekhez készült leírás nem oktatóanyag. A webáruházban értékesítésre kerülő alapanyagokat elővigyázattal kell alkalmazni. A képzetlenségből és a szaktudás hiányából eredő hibákra és károkra, esetleges sérülésekre nem tudunk felelősséget vállalni! Mielőtt műköröm építésbe kezdene nézzen utána a körömépítés folyamatának és munka előtt ne felejtse el fertőtleníteni és előkészíteni a körmeit. Ha valamiben bizonytalan kérje profi szakember segítségét. Első alkalommal javasolt a  gyakorló ujj használata, ezen érdemes megtanulni a körömépítést. Amennyiben lehetősége van rá, kérjük végezzen el egy műkörmös tanfolyamot.A webáruházban tartalmának változtatásának jogát fentartjuk. Nyomtatásból eredő hibákért felelősséget nem vállalunk.

Rendelési információk:

A vásárlás a “Wonder-er” kosaras webáruház rendszerében lehetséges. Telefonos megrendeléseket a félreértések elkerülése végett nem fogadunk el. A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.

A megrendelések feldolgozása: A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik  10.00-16.00-óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.Ügyfélszolgálatunk minden esetben emailen visszaigazolja(munkanapokon 24 órán belül), hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését, valamint itt kerül meghatározásra a szállítási költséggel növelt pontos fizetendő összeg(annak megfelelően, amit a megrendelés rögzítésekor kiválasztott). Általános teljesítési határidő, a vételár és szállítási költség jóváírásától számított 1 munkanapon belül, de ha valamilyen oknál fogva ez meghiúsul külön emailben kiértesítjük Önt. Kivételt képez ez alól az utánvétes rendelés, és a személyes átvétel esetén a készpénzes fizetés. Amennyiben utánvétes szállítást választ, úgy a rendelés leadását követő munkanap kerül postázásra az áru. Egyéni megbeszélés alapján ez eltérhet.  A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete :

Webáruház megrendelés (Webáruház Link: https://www.wonderer.hu ):

1. Regisztráció egy alkalommal(opcionális). Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A cím hiánya, pontatlansága miatt a felelősség a Vevőt terheli. Kizárólag a Vevő tudja adatait, címét változtatni. A regisztráció aktiválása automatikusan történik, az Ön regisztrálását követően azonnal be tud lépni..

2. A megvásárolni kívánt terméke(ke)t helyezze a kosárba.

3. Amennyiben nem szeretne további terméke(ke)t  vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek darabszámát, amelyet a “Kosár” ikon gombon tehet meg. A “+”, illetve “-” gombok megnyomásával tudja módosítani a darab-, csomag számokat.

4. Amennyiben rendelkezik “Kuponkód”-dal(Kuponkód névre szólóan kerül kiadásra, nem átruházható), beváltásra itt van lehetősége. Szíveskedjen a “Kuponkód beváltása” felirat előtti mezőbe beírni a kuponkódját, és ezt követően rákattintani a “Kuponkód beváltása”-ra. Itt automatikusan meg fogja kapni a kedvezményt, amelyre a kuponkód feljogosítja. Készpénzes-, vagy utánvétes fizetés esetén:  Rendszerünk a kerekítés szabályait nem alkalmazza automatikusan. Ezt az Ön számára kiállított számlában a törvényi előírásoknak megfelelően fogjuk alkalmazni automatikusan. (2008. évi III. törvény: A törvény értelmében a forintban, készpénzzel (bankjegy vagy érme átadásával) történő fizetés esetén, ha a fizetendő végösszeg nem 5 forintra vagy annak többszörösére végződik, akkor az alábbiakban meghatározott kerekítési szabály alapján kell a fizetendő összeget megállapítani és kiegyenlíteni.

  •     

  •     a     0,01 forinttól 2,49 forintig végződő összegeket lefelé, a     legközelebbi 0;

  •     

  •     a     2,50 forinttól 4,99 forintig végződő összegeket felfelé, a     legközelebbi 5;

  •     

  •     az     5,01 forinttól 7,49 forintig végződő összegeket lefelé, a     legközelebbi 5;

  •     

  •     a     7,50 forinttól 9,99 forintig végződő összegeket felfelé, a     legközelebbi 0;



 

forintra végződő összegre kell kerekíteni.)

5. Szállítási  mód kiválasztása. (A webáruházban sávos szállítási díjak lettek beállítva, így automatikusan bizonyos összeg határnál átáll ingyenes szállításra.

Ez a kiválasztott szállítási módnak megfelelően kétféle lehet:

- Előre utalás:

40 000,-Ft feletti termék összegtől a postaköltséget átvállaljuk.

- Utánvétel:

45000,-Ft  feletti termék összegtől a postaköltséget átvállaljuk.

(Általában futár postára, értelemszerűen a legolcsóbb szállítási mód.) Ez adható, jog vagy kötelezettség nem foganatosítható a vásárló részéről, minden jogot fenntartunk ezen ajánlat visszavonására.

A szállítási módok és árak tájékoztató jellegűek, harmadik fél általi változtatásért felelősséget vállalni nem tudunk.)

6. Amennyiben rendelési összege eléri az esetleges minimális rendelési összeget, úgy a “Tovább az adataim megadásához” gombra kattintva tud tovább lépni. Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk és már belépett rendszerünkben, úgy az adatok automatikusan kitöltésre kerülnek. Amennyiben nem regisztrált felhasználóként kíván vásárolni kérjük töltse ki adatait. Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A cím hiánya, pontatlansága miatt a felelősség a Vevőt terheli. Kizárólag a Vevő tudja adatait, címét változtatni. Ugyanezen ablak jobb alsó sarkában van lehetősége kiválasztani az Ön által választott szállításnak megfelelő fizetési módot.

7. “Tovább az összegzéshez”: itt lehetősége van még egyszer leellenőrizni megrendelését. Kérjük ezt  a lépést ne mulassza el. Továbbá lehetősége van “Megjegyzés”-t hozzá fűzni a megrendeléséhez. Kérjük amennyiben extra kívánsága van, vagy például meghatározott napra szeretné a szállítást, akkor azt itt jelezze.

8. “Megrendelés elküldése” : itt véglegesítheti rendelését. Figyelmeztetés! Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés.

9. Megrendelés elküldését követően először egy automatikus visszaigazolást kap, ezt az emailt szíveskedjék ellenőrizni, hogy minden terméket tartalmazz-e, amit megkíván vásárolni.

Ezt követően küldünk egy emailt, amely a szállítási költséget(esetlegesen amennyiben lehetséges a futárnál olcsóbb kiszállítás lehetőségét is felajánljuk, amit a megrendelése súlya szerint kiszámolunk) a számlaszámot is tartalmazni fogja.  Amennyiben időközben valamely termék, amit megkíván vásárolni esetlegesen elfogyott ezt is ebben az emailben fogjuk jelezni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő visszaigazolás 48 órán belül meg kell, hogy történjen megrendelést követően.

10. Fizetés:

Előreutalás esetén:

Az Ön  által vásárolt termék(ek) és a szállítási költség díját átutalással, banki befizetéssel az általunk megadott bankszámlaszámra, esetlegesen személyes befizetéssel(Unicredit) rendezheti. A megrendelés leadását követően 15 napon belül szükséges a teljes vételárat és szállítási költséget megfizetnie . Amennyiben személyesen fizetne be a bankban:

- a befizetés teljesen díjmentes Önnek és nekünk is

-a befizetést azonnal jóváírják,

FONTOS! Nem fogadjuk el, ha a pénzt rózsaszín csekken bankszámlára küldi! Nem lehet beazonosítani, csak a következő hónapi bankszámlakivonaton látszik, hogy kiküldte, és így postázni sem tudjuk az ilyen termékeket.

Kérem, fizetésnél mindenképpen tüntesse fel a rendelésazonosítóját a közleményben !

Utánvét esetén:

A futárnak szükséges az összeget készpénzben megfizetni a csomag átvételekor.

Személyes átvétel: Kizárólag emailes egyeztetés után, kérésre lehetséges Nagykanizsán 10 000,-Ft feletti vásárlás esetén.

A megrendelt termékekre személyes átvételt (Átvételi pont) tudunk biztosítani egyeztetett időpontban. Helyszínen vásárlásra nincs lehetőség ,csak átvételre! Személyes átvétel esetén készpénzben szükséges megfizetni a megrendelt termékek ellenértékét, az előre megbeszélt időpontban és helyszínen. Személyes átvétel esetén a számlát kinyomtatott formában fogja megkapni.  Kérjük átvételnél ellenőrizze csomagja tartalmát. Kérjük pontos összeget hozzon magával.

11.Szállítás: A jóváírás követő, utánvét esetén megrendelést követő másnap reggel 8.00-tól 19.00-ig postázzuk a termék(ek)et. ( Ettől kűlső okok miatt eltérhetünk, mint például a coronavírus miatt, heti maximum két alkalmas feladás) Kizárólag ajánlott levélként, illetve csomagként postázunk. A postára adás után mindenképp értesítjük, hogy feladtuk a csomagot. A számlát emailen elektronikusan kiküldjük (ebben az esetben a számla kizárólag kinyomtatva érvényes), vagy a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár (postás) előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Amennyiben mégis átveszi a csomagot, úgy részletes listát készítsen a jegyzőkönyvben a tartalmáról. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!  Ámennyiben a csomag sértetlen, úgy javasoljuk, hogy a kibontásról videó felvételt készítsen. A videó felvételt először a csomag körbe filmezésével kezdje, hogy látszódjon a csomagon nincs külső sérülés. Esetleges reklamációt(csomag tartalma hiányos, sérült termék, stb.) csak videofelvétellel igazolt esetben fogadunk el. Az át nem vett csomagok újból kiküldése esetén is a megrendelőre terheljük. Fenntartjuk a jogot, hogy esetenként a szállítási idő ettől eltérhet (1-5 munkanap is lehet egyes termékek esetén, de erről külön telefonon is ki fogunk értesíteni).Az Utánvétellel megrendelt csomagok esetében az át nem vett csomagokkal cégünknek költségei vannak, amelyet a Vevő köteles megtéríteni számunkra. Amennyiben nem fizeti meg az általa keletkezett költségeket(házhoz szállítás esetén: feladás díja: 1540,-Ft+ visszaküldés 970,-FT, postára szállítás esetén: 1340,-FT + visszaküldés díja: 970,-Ft), úgy kár okozás miatt fizetési meghagyással fogja cégünk foganatosítani az okozott kár iránti követelését.

12. Számlázás:

Az esetek többségében a számlát a rendelés postázását követő feladás értesítő emailban küldjük mellékletben. A Mellékelten emailben elküldött számlát amennyiben szükséges nyomtassa ki és adja le könyvelője részére. A számla aláírás és pecsét nélkül is hiteles! Amennyiben a számlát nyomtatott változatban szeretné megkapni azt rendelésekor jelezze, más esetben a megadott emailre küldjük.(előfordulhat, hogy a számlát a csomag fogja tartalmazni, pl.: esetleges technikai problémák esetében, de erről emailen tájékoztatni fogjuk). Személyes átvétel esetén a számlát kinyomtatott formában fogja megkapni.

Ha cégnek kéri a számlát és nem magánszemélynek, kérjük adja meg az adószámát a cégnek. Enélkül nem lesz érvényes a számla.

Garancia, jótállás

Amennyiben garanciális problémája van, úgy az ügyfélszolgálaton írásban (wonderernail@gmail.com) szíveskedjék jelezni. Telefonon maximum kapcsolatfelvelvételre van lehetőség, minden garanciális információt, a pontos dokumentálás érdekében, írásban szükséges közölni.

A garanciális ügyeket minden esetben Vargek Lajos Gábor intézi és kezeli.

Amennyiben garanciális problémája

A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt a kötelezett(ez esetben a “ Wonder-er”) garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni. (Emiatt szokták a jótállást a mindennapokban garanciának is nevezni. A két kifejezés tartalma azonos.) Abban az esetben tehát, ha a fogyasztó jótállással kapcsolatos jogát kívánja igénybe venni, mindenekelőtt azt kell kideríteni, hogy hibás teljesítés történt-e vagy sem. A polgári törvénykönyv 306. §-a tartalmazza azokat a jogosítványokat, melyekkel a fogyasztó hibás teljesítés esetén rendelkezik. Eszerint:

(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult

a)    elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a szavatossági jogteljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b)    ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs.

(2) A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

(3) A garancia érvényét veszti az elektromos készülékek, kisgépek esetében, amennyiben a terméken lévő void matrica megsérül, eltávolításra kerül(ez csak abban az esetben fordul elő, ha a felhasználó a készülék házát szétszereli).

(4) Rendeltetésszerű működés esetén (pl. : a készülék hibátlan, égő csere, stb.)

a)    Amennyiben garanciális keretek között visszajuttat egy terméket hozzánk, amelyről bizonyíthatóan megállapítható, hogy rendeltetésszerűen működik (tehát semmilyen meghibásodása nincsen) / vagy nem garanciális jellegű a meghibásodás(például fizikai sérülés, vezeték törés, rongálás, stb.), és nem Nagykanizsán szeretné átvenni személyesen, hanem postai úton szeretné átvenni, úgy a visszaküldés költsége a vevőt terheli.

b)    A vállalkozás 30napig tárolja a készüléket. Amennyiben a vevő nem jelentkezik a termékért, úgy a terméket a vállalkozás megsemmisíti.

-ELÁLLÁSI / FELMONDÁSI JOG

Reméljük, hogy minden rendben történik a vásárlás során és elégedett ügyfeleink között lesz. Az elállás joga azonban a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében megilleti Önt. A megrendelt terméket a kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti részünkre. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket.

Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő átvételt választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni. Amennyiben „Ingyenes” szállítási költséget elérte vásárlása során és az elállás jogával kíván élni, úgy ebben az esetben a termék postázásának költségét vállalkozásunk a visszautalandó összegből levonja és csak az ezzel csökkentet összeget téríti vissza.pl. : megrendelése 35 005,-Ft termék ár, ezzel elérte az „ingyen” szállítást ( ami igazából a termék árból kedvezményként kerül levonásra, mert amennyiben postázást választ, úgy vállalkozásunk fizet a Magyar Posta Zrt.-nek fuvarozási költséget ez esetben is.) Azért jelöljük úgy , hogy „Ingyenes” , mert technikailag másként nem lehet kivitelezni, és a köznyelv részéről is így értelmezhető egyszerűen.

Az elállási/felmondási határidő a termékek átvételétől számított 14 napon belül jár le.14 napon túl vásárolt termékeket nem áll módunkban visszavenni!

Amennyiben élni szeretne az elállási jogával, úgy egyértelműen jeleznie kell felénk elállási szándékát az „Elállási Nyilatkozat” kitöltésével, amely az ÁSZF 1. melléklete. A kitöltött nyilatkozatot a nem kívánt termékkel/termékekkel együtt el kell juttatnia hozzánk postai úton a 8800 Nagykanizsa, Platán sor 5/b. címre, Vargek Lajos Gábor részére címezve, valamint e-mailben a wonderernail@gmail.com-ra.

A nem kívánt termék/termékek és a nyilatkozat elküldése előtt kérjük, hogy szíveskedjék felvenni a kapcsolatot a fent említett e-mail címen vagy a megadott elérhetőségeink egyikén, hogy az ügyintézéshez szükséges további adatokat is felvehessük (Név, eredeti számla száma, stb.). Kérjük, hogy az e-mail tárgyába a következő kifejezést írja: Elállás

A vásárlástól való elállás esetén a termék postai úton történő visszaküldése és annak igazolása a vásárlót terheli. A visszaküldött termék és a kitöltött elállási nyilatkozat kézhezvétele után banki átutalással küldi vissza a termék/ termékek értékét a vásárló által megadott magyarországi banknál vezetett forint alapú bankszámlaszámra. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!  A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).Fontos tudni, hogy

ha a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor a

termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a Vásárló a

vállalkozás felé. A termék visszaérkezését követő 14 napon (naptári nap!) belül a Vásárló

által megadott magyarországi banknál vezetett forint alapú bankszámlaszámra visszatéríti a  fogyasztó által kifizetett

összeget. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Kozmetikai termékek (építő zselék, porcelánporok, színes zselék, stb.) esetében a vásárlástól való elállás csak abban az esetben lehetséges, ha a terméket sértetlen, bontatlan állapotban küldi vissza. Amennyiben az adott kozmetikai terméket felbontja, úgy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § e) pontja alapján higiéniai okok miatt nem illeti meg az elállás joga.

Az elállási jog érvényét veszíti az elektromos készülékek, kisgépek esetében, amennyiben a terméken lévő void matrica megsérül, eltávolításra kerül(ez csak abban az esetben fordul elő, ha a felhasználó a készülék házát szétszereli).  

Amennyiben minőségi panasszal szeretne élni, úgy az ügyfélszolgálaton (wonderernail@gmail.com) teheti meg.

A "'Wonder-er Nails" ügyfélszolgálatát ( H-P 10:00 - 16:00) normál díjas telefonszámon is elérheti: +3630/8241094.

Amennyiben téves rendelést adott le, úgy azt a wonderernail@gmail.com tudja jelezni vagy normál díjas telefonon a +3630/8241094-es számon.

KELLÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet a kellékszavatosság jogával?

Hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a kellékszavatossági igény alapján?

Választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: - Kijavítást vagy a vásárlástól számított 14 napon belül kicserélést kérhet. Kivétel ez alól, ha az Ön által választott megoldás teljesítése lehetetlen (pl. kifutó termék), vagy aránytalanul magas többletköltséggel járna más igény teljesítéséhez képest.

Milyen határidőben érvényesítheti a kellékszavatossági igényét?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben igazolja ( a vásárlást igazoló számla/rendelés azonosító segítségével), hogy a terméket webáruházunkban (http://www.wonderer.hu/) vásárolta.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is fenn állt. Reklamációra minden esetben csak a vásárlás helyén van mód. Amennyiben viszonteladóinknál vásárolta a terméket, úgy az esetleges meghibásodás esetén a vásárlás helyén tud reklamációval élni.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet a termékszavatosság jogával?

A termék hibája esetén - választása szerint - a kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a termékszavatosság igénye alapján?

Termékszavatossági igénye esetén kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a termékszavatosság igényét?

Termékszavatosság igénye a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével ez a jogosultság elveszik.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítani.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Adatkezelés

A webáruház használata során a “Wonder-er”részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem  adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a “Wonder-er” alvállalkozója. (Pl.: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez).

Ezen adatokat a “Wonder-er” kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a “Wonder-er” a megrendelés teljesítéséhez használja fel.

A megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a “Wonder-er” bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított. Hírlevél kiküldésére általunk évente maximum 4 alkalommal kerül sor.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a fent megadott e-mail címen.  

További Információk: http://wonderer.hu/tartalom/24-adatkezelesi-tajekoztato

A megrendelésének rögzítésével elfogadja a “Wonder-er”  általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Termék elnevezések, megnevezések:

Színneveket a szintan.hu-ról választottunk. Monitorod típusa és beállításai szerint eltérés lehetséges, ami természetes.

Arany, ezüst, gyémánt, és hasonló elnevezések nem anyag megjelölésként szolgálnak, hanem színre vonatkoznak. A webáruházunk nemes fémet-, drága köveket és féldrága köveket nem forgalmazz.

Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek

Panaszkezelés

Vásárló a termékkel, a webáruházban történő vásárlással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait a Szolgáltató Ügyfélszolgálati elérhetőségein jelentheti be. A Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei az alábbiak:

Székhely:  8800 Nagykanizsa, Platán sor 5/b

Email :  wonderernail@gmail.com

Tel.:  00 36 30/8241094 (munkanapokon 10.00-16.00-óráig)

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató megindokolja.

További jogérvényesítési lehetőségek

A Szolgáltató és a Fogyasztó között létrejött szerződések esetében az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a fogyasztó rendelkezésére:

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: fogyasztói jogsértés esetén a Fogyasztónak lehetősége van panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál, aki a panasz elbírálása alapján dönt a fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról

A vállalkozás székhelye szerint illetékes Járási Hivatal:

Nagykanizsai Járási Hivatal

Cím: 8800 Nagykanizsa, Eötvös tér 16.

Telefon: (93) 509-510, Fax: (93) 509-513

E-mail: nagykanizsa@zalajaras.hu

-Békéltető testület: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban (fogyasztói jogvita) a Vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni.

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Zala Megyei Békéltető Testület

8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

(92) 550-514

zmkik@zmkik.hu

- Bírósághoz fordulás lehetősége: a Vásárló fogyasztó jogvitából eredő követeléseinek érvényesítése céljából bírósághoz fordulhat.

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez szíveskedjék az alábbi linket használni:

https://docs.google.com/document/d/1g3yqfMHeFmcwm6wh8OU0RnA2PFhvetT-aOcQzdBwxoA/edit#

 

 

Változtatás jogát fenntartjuk.

1.sz. melléklet

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

Címzett:

Vargek Lajos Gábor

8800 Nagykanizsa, Platán sor 5/b

Alulírott.............................................................................. kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére, vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében.

Vásárlást igazoló számla száma: ……………………………………………………………………..………


 

Termék (-ek) megnevezése: …………………………………………………………………......................…………………………

Szerződéskötés (vásárlás) időpontja /átvétel időpontja:………………………………………………..

A fogyasztó(k) neve:......................................................................................................

A fogyasztó(k) címe:......................................................................................................

A fogyasztó(k) számlavezető fiókjának neve:...................................................................

A fogyasztó(k) számlaszáma:..........................................................................................

A számla tulajdonosának neve:.......................................................................................

Visszautalandó összeg:…................................................................................................

Felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 24 § alapján a fogyasztó köteles:

·          A terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

·          A fogyasztó –amennyiben a termék feladható postai küldeményként- kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

Továbbá felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § e) bekezdése alapján a vállalkozásunk által értékesített kozmetikai termékek esetén felbontást követően az elállás, higiéniai okokból nem érvényesíthető.

Dátum:…………………………………………………

A fogyasztó(k) aláírása:                             ….......................................................


 


 

Title Text
Nem lépek be.